Buat Amal Jom!

Tuesday, March 19, 2013

Majlis Pernikahan Malam Wanie (AMPANG)

Assalamualaikum..

 Syukur alhamdulillah.. 
Selesai sudah majlis pernikahan wanie dan acap.
Rupenya Wanie Salleh ni wife acap.. tidak diketahui oleh saya selama ini.. 
patutlah di malam majlis ramai dr kpkt datang... 
Wanie telah merisik solekan saya dr tunang lagi...
tapi memandangkan saya ada hal terpakse menolak job.. dan 
alhamdulillah nikah ini saya ada kesempatan untuk makeupkan wanie... 

Konsep Makeup : Nikah
Request customer : Makeup tidak terlalu natural dan tidak terlalu over.. just nice dan nak fokus mata cantik.. Kening juga original tidak mahu cukur ..just effect macam cukur :)) 
ok inilah hasilnya... 
Terima kasih kepada wanie dan tahniah kepada pasangan..terima kasih juga atas kepercayaan anda kepada saya.. tak lupa juga kepada student makeup yang follow Haslinda Ismail. 

Terima Kasih merangkap jurugambar saya..love it so much!! 

Untuk yang ingin menempah saya di hari bahgia mahupun apa jua majlis boleh hubungi 014362127. 

Sekali lagi saya beritahu saya hanya buat makeup aje :)










No comments: