Buat Amal Jom!

Wednesday, November 21, 2012

Mekap Nikah Zaty Kajang

Salam semua...

Saya gagahkan diri untuk update jugak blog ini..
walaupun jauh di lubuk hati saya telah lunyai hancur melihat keadaan blog jadi begini... 

Namun untuk membetulkan semula mengambil mase yang agak lame..
saya kuatkan jua hati untuk mengupload hasil2 mekap terkini...
Kalu anda semua lihat gambar di entry2 sebelum ini abis berpalang dan tidak nampak gambarnya 

..maaflah yea... Saya pun tak tau knape semua gambar tue jadi begitu...

Oklah saya dah berceloteh agak panjang dan beremosi pulak kan.. 

Ok jom ceria semula dengan layan hasil mekap saya yang ini ya...


Guys ini mekap pernikahan Zaty Zainal Nilai.. 

Sila Layan sehingga ke hujung entry :))  

















Mekap Pernikahan kali ini adalah Repeat Customer. 
Sebelum ni Zaty pernah ambil mekap tunang ngan akak juga... 
So alhamdulillah dan tq so much sebab untuk mekap nikah, sanding dan bertandang pun book dengan akak.. ok Tema Peach Gangsa, she request red lipstiks .. 
so jom layan hasilnya ... 

Untuk tempahan solekan sila hubungi 

0143262127

Sila Layari Fb saya seperti link berikut :


https://www.facebook.com/lien.aris

TQ 

No comments: